Zamieszczone przez pieciopalczasty
[O1] Rano ciężko zapala
Zwiń
X
-
[O1] Rano ciężko zapala
Witam, mam taki problem, po nocnym postoju auto zapala za drugim lub trzecim razem, najpierw jak zapali to od razu gaśnie, kolejny raz zapala normalnie i przez chwile falują obroty(od 850 do 950), po chwili wszystko wraca do normy, a obroty są ok.900rpm, co może być przyczyną? Ile zimny silnik (ASV) powinien mieć obrotów na biegu jałowym, nie powinny być trochę podwyższone?
-
-
A jak świece? Wymieniałeś już może?Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
wygląda na zapowietrzający się układ paliwowy...www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Objawy te są tylko na zimnym silniku, jak silnik popracuje 10-20sekund i go zgaszę, to od razu zapala i już jest dobrze. Przed wymianą filtra było tak samo. Byłem w zakładzie, w którym zajmują się naprawą pomp i wtryskiwaczy itp. powiedział, że wszystko jest ok. tylko zmienił mi 2 świece, bo podobno były spalone. Ale moim zdaniem nic to nie zmieniło, no może oprócz tego że nie kopci po zapaleniu, tak jak przed wymianą świec. Może powinienem zmienić od razu wszystkie świece? Jak sprawdzić czy są sprawne?
Gregorianin jak sprawdzić czy układ się zapowietrza? Jak się go odpowietrza?
Komentarz
-
Komentarz